Nézze meg, milyen magasak a mi Kedvezményeink >>.
Ügyelünk arra, hogy az áruházunkban látható termékkészlet állapotai mindig naprakészek legyenek. Cégünk 49 raktárral van integrálva, amelyek különböző részein találhatók Európának, így lehetőségünk van a termékállapotokra vonatkozó információk rendszeres importálására. Ezek az információk naponta kétszer automatikusan letöltésre és frissítésre kerülnek.
Ugyanakkor, gondosságunk ellenére előfordulhat, hogy egyes termékek időről időre nem elérhetők. Ennek számos oka lehet:
Raktárkészleti hibák: A külső forrásokból importált raktárkészleti állapotok néha hibákat tartalmazhatnak, amelyek csak akkor válnak láthatóvá a rendelés összeállításakor.
Korlátozott elérhetőség: A termékek korlátozott mennyiségben elérhetők lehetnek, és a rendelés leadásakor az árukészlet a külső raktárban elfogyhat a következő állapotfrissítés előtt.
Az esetleges elérhetőségi problémák minimalizálása érdekében azonnal értesítünk, ha az általad rendelt termékek közül valamelyik nem elérhető. Együtt megbeszéljük a rendelés további folyamatát, például alternatív termékeket kínálhatunk, vagy megvárhatjuk a hiányzó termék szállítását, ha ez lehetséges.
Tudatában vagyunk annak, hogy a készletinformációk frissessége kulcsfontosságú a vásárlói elégedettség szempontjából, és dolgozunk az elérhetőségi problémák potenciális csökkentése érdekében.